W Grupie Alsina korzystamy z sieci społecznościowych głównie w celach porównawczych i związanych z wymianą oraz interakcją dotyczącą stosownych treści, ponieważ nie umknęło naszej uwadze, że jest to podstawowy kanał przepływu informacji dla strategii jakiegokolwiek podmiotu i jakiejkolwiek firmy, i pragniemy jak najlepiej wykorzystać tego rodzaju zasoby.

Mając to na uwadze, od kilku lat stosujemy tego rodzaju narzędzie jako sposób na interakcję ze wszystkimi najważniejszymi podmiotami w branży, jak również z naszymi klientami, ponieważ umożliwiają one natychmiastową, bezpośrednią i łatwą komunikację między użytkownikami naszych produktów, umacniając bardziej osobistą relację niż pozostałe kanały komunikacji.

W związku z tym Grupa Alsina zarządza obecnie cyfrową społecznością ponad 200 000 osób w najważniejszych sieciach społecznościowych:

  • Kontem w LinkedIn z 3300 obserwujących stronę firmową.
  • YouTube rejestruje dane ponad 231 600 odwiedzin naszej galerii i ponad 100 firmowych filmów wideo.
  • Na Twitterze posiadamy ponad 1900 obserwujących i opublikowaliśmy ponad 5600 tweetów.
  • Fanpage firmy Alsina na Facebooku zawiera ponad 31 990 polubień.

Firma Alsina utworzyła konto firmowe w każdej z wymienionych sieci społecznościowych w celu umożliwienia wyrażania wartości marki w inny sposób, zgodnie z którym strategia treści opiera się na zróżnicowaniu użytkownika każdej z sieci społecznościowych w celu zaoferowania doświadczeń związanych z marką zgodnie z potrzebami użytkownika.

Uwzględniając rozwój społeczności w ciągu ostatnich lat, dane wskazują, że rok 2018 nadal będzie rokiem ciągłego rozwoju sieci społecznościowych firmy Alsina, co umożliwi nam utrzymanie bezpośredniego kontaktu i przekazywanie swoim klientom i obserwatorom najważniejszych informacji, co stanowi niezbędny element witryny internetowej. Właśnie z tego względu oddział Encofrados Alsina pragnie podziękować wszystkim swoim obserwującym w sieciach społecznościowych za ich wkład i ponownie zaprosić wszystkie osoby, które jeszcze tego nie robią, do śledzenia naszych profili.

Dlaczego warto dołączyć do społeczności firmy ALSINA?

Warto połączyć się z firmą Alsina za pośrednictwem sieci społecznościowych, ponieważ dzięki temu jesteś zawsze na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi naszej branży i marki, w tym na temat nowych produktów, nowych systemów i rozwiązań szalowania, a także nowych projektów, w których uczestniczy firma, pracach, wydarzenia i konferencjach, a także ważnych informacjach dotyczących branży.

 Nie zastanawiaj się dłużej i dołącz do społeczności firmy ALSINA za pośrednictwem sieci społecznościowych!